Erhverv

 

Med mine 18 år inden for salg til henholdsvis private og  virksomheder, har jeg mødt adskillige opfindsomme måder at sælge på samt løsninger til at forbedre salget og skabe mere motivation.

Intentionerne har meget vel været gode og med baggrund i mange teoretiske argumenter, men kunden her ikke været i centrum.


Markedet i dag er blevet kundernes. Salget handler helt og holdent om kundens måde at modtage dit budskab på.

Går budskabet ikke klart igennem , finder kunden et andet sted at handle.  Lige meget hvad du sælger derude, er der altid en eller anden anden, der sælger noget magen til. Så hvis det ikke fænger hos dig, så kan det fåes et andet sted.

Kravet til salget i dag er ikke, hvor meget du ved om det produkt, du sælger og alle dets funktioner, nej det er dine evner til at sætte dig i kundens sted og spørge dig frem til kundens præferencer, hvorefter du rammer kunden lige dér, hvor det følelsesmæssigt fanger.

Kunden ønsker værdi, succes, status og forbedring i forhold til nuværende position. Kunden ønsker at blive opgraderet!

 

Agreement

 

SKAB TILLIDEN – MØD KUNDERNE HVOR DE ER – ØG SALGET

…og hvordan gør man så det?

Det er her jeg kommer ind i billedet. Jeg kan hjælpe dig og dine medarbejdere til at kommunikere på et andet niveau, så salget fremmes og motivationen øges.

Jeg tager udgangspunkt i NLP og New NLP’s teorier og metoder således, at jeg hele tiden har det enkelte individ med og  bevarer den positive tilgang under forandringerne i forhold til nuværende situation. Dermed opnåes en positiv selverkendelse, hvilket giver den bedste og mest længerevarende motivation.